Nightstalkers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welcome to the world of the Nightstalkers..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Walking

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Solana

Solana


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 18-12-10
Leeftijd : 28

Wie ben je?
Naam: Cynthia
Leeftijd: 15 jaar
Geslacht: Vrouwelijk

Walking Empty
BerichtOnderwerp: Walking   Walking Emptyzo dec 19, 2010 8:30 am

Dove liep rustig langs de rivier. Ze vond het altijd fijn om een wandeling te maken en het maakte haar niet echt uit waar het was als het maar niet onder de bomen was, want daar had ze zich nooit thuis gevoeld. Ze vond het veel fijner om in de bergen te zijn waar het veel koeler was en ze niet zoveel last had van de hitte. Ze liep naar de rand van de rivier toe en begon wat water te drinken. Ze liet het heerlijke verkoelende water haar lichaam binnen stromen. Het gaf haar een fijn gevoel en het gaf haar weer nieuwe kracht om een stuk verder te kunnen lopen. Ze voelde haar maag rommelen, ze had eigenlijk ook wel honger. Ze keek naar het water en zicht naar een vis. Als ze een vis ving had ze in ieder geval iets te eten en kon ze daarna weer verder. Eindelijk zag ze een vis, ze haalde vlug uit met haar poot en het duurde niet lang voor er een vis op de kant lag. Ze maakte de vis snel dood en begon er daarna van te eten. Wanneer ze genoeg had gegeten liep ze verder langs de rivier, zonder echt een doel te hebben waar ze naartoe ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandly

Dandly


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-12-10

Wie ben je?
Naam: gail
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouw

Walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking   Walking Emptyzo dec 19, 2010 11:11 am

Dandly verveelde zich. Ze wou iets leuks doen met vrienden maar ze had bijna geen vrienden. Ze klapte haar mooie witte vleugels uit en vloog weg. Ze genieten van de koude wind die haar glinsterende vacht naar achter waaide. de zon was net op en ze hoorde de eerste vogel zingen. 'goedemorgen wereld' Zei ze tegen de fijne dingen op de planeet waarop ze leefde. Toen ze naar beneden keek zach ze een poes lopen. Dandly lande rustig voor de poes. 'hey ik ben dandly en jij?' vroeg ze. Het was onderant haar vaste zinetje als ze een kat tegen kwam. Ze keek naaar de kat en hoe zou ze gaan reageeren op haaar vragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
May

May


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 19-12-10

Wie ben je?
Naam: Jussie
Leeftijd: 15
Geslacht: Female

Walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking   Walking Emptyzo dec 19, 2010 11:16 am

Feather

The Great Stream.. Feather liep rustig naar de grote rivier toe. Het water glinsterde verlokkelijk in het licht van de zon, maar Feather besloot dat vandaag niet de dag was om een duik te nemen. Het was al herfst, per slot van rekening. Feather strekte haar poten even en draaide zich razendsnel om toen een bekend geluid haar oren bereikte. Muis. In een paar momenten was ze bij de muis en doorboorden haar nagels en tanden het kleine lijfje. Het had geen kans. Met een tevreden snor begon Feather de muis op te eten. Het muisje had flink wat vet gekweekt voor de winter, alvast. De Nevidapoes likte haar lippen af. Lekker en nodig. Ze had kracht nodig om te reizen, energie. Feather was een reizigster. Ze was dol op reizen, het moest wel in haar bloed zitten. Nogmaals rekte ze zich uit en ging weer op weg, langs de grote stroom. Ze liep weg van de bergen, al hield ze van de omgeving daar. Even weg, even wat anders zien. Dan hield ze des te meer van de bergen en de Silver Falls als ze terug kwam. Tegenover Feather was er opeens een andere kat, ongeveer even groot. Ook Nevida, gokte Feather zo. Anders zou ze het toch wel ruiken? Feather liep rustig tot bij de poes die ze niet kende en boog haar kop even. 'Goedendag,' mauwde ze rustig. Plots kwam er ook nog een andere kat bij zitten. Een gevleugelde. Feather haalde haar neus even op, maar bleef rustig zitten. Ze besloot ook maar te antwoorden. 'Hallo Dandly. Ik ben Feather, Nevida,' stelde ze zich voor.

-Sorry! Ik klikte net op verzenden, en toen stond er dat jij ook gepost had! Ik vond het zonde m'n hele post weg te gooien ^^ -
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandly

Dandly


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-12-10

Wie ben je?
Naam: gail
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouw

Walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking   Walking Emptyzo dec 19, 2010 11:45 am

'Goedendag,' mauwde een stem achter haar. Ze draaide zich vrolijk om. 'Hallo Dandly. Ik ben Feather, Nevida,' stelde de kat die feather bleek te heten zichzelf voor. 'aangenaam' zei ze vrolijk. Deze kat leek haar aardig ze trok in ieder geval niet gelijk een conclusie omdat ze een avira is 'je lijkt me een aardige poes festher' sprak ze. Ze zegt gewoon wat ze denk hoe een ander ook reageert maar ja somige gedachtes kon je wel gewoon beter voor je houden. Ze sloeg haar staart om haar poten en wachte rustig op een antwoord van de kat. Ze strekte haar mooie witte vleugels even naar achter maar daarna voude ze ze weer op. ze keek even naar de lucht waar maar een enkele vogel vloog en keek daarna de katten weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Solana

Solana


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 18-12-10
Leeftijd : 28

Wie ben je?
Naam: Cynthia
Leeftijd: 15 jaar
Geslacht: Vrouwelijk

Walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking   Walking Emptyma dec 20, 2010 1:30 am

Dove spitste haar oren. Had ze nou iets gehoord of verbeelde ze het maar. Ze luisterde nog een keer goed, nee ze verbeelde het zich niet. Ze hoorde overduidelijk iets. Voor ze kon bepalen wat het was landde er een poes voor haar. Dat moest dus het geluid geweest zijn wat ze hoorde. "Hey ik ben dandly en jij?" Vroeg de poes. Dove wilde net gaan antwoorden, maar toen hoorde ze een andere stem. Ze draaide zich naar de andere kat toe. "Hallo Dandly. Ik ben Feather, Nevida," Stelde de andere poes zich voor. De ene poes heette dus Dandly en de andere Feather. Ze was nooit echt goed geweest in namen onthouden, maar twee namen moesten toch geen probleem voor haar zijn. "Hallo Dandly en Feather, ik ben Dove." Zei ze ietwat voorzichtig. Ze wist nog niet echt goed wat ze van deze katten moest denken, maar misschien na een gesprek zou ze wat meer over de katten te weten komen. Ze ging rustig zitten en krulde haar pluizige staart om haar voorpoten. Waarschijnlijk zou ze hier nog wel even blijven met deze katten, dus kon ze beter goed gaan zitten in plaats van de hele tijd te moeten staan. Ze liet haar blik van Dandly naar Feather gaan en weer terug. Wachtend totdat een van hun iets zou gaan zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking   Walking Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Walking
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Walking..
» Walking

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nightstalkers :: White Mountain :: The Great Stream-
Ga naar: