Nightstalkers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welcome to the world of the Nightstalkers..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 step in the snow

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dandly

Dandly


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-12-10

Wie ben je?
Naam: gail
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouw

step in the snow Empty
BerichtOnderwerp: step in the snow   step in the snow Emptyzo dec 19, 2010 9:06 am

Dandly opende haar ogen. waar was ze? ze was tog in de Sunshine Forest maar daar leek het niet op. Ze keek rond. Ze was in de White Mountain. Maar wat deed ze daar. o ja Ze wou gister wat lekkers gaan eten maar ze was zoo moe en viel in slaap. Ze wou niks eten. Ze wou vandaag naar haar geboorte plaats. Ze kan nog een verhaal herineren wat haar ouders haar verteld hadden toen ze klein was. Ze stond op en liep naar Snowy Peaks/ Onderweg graafde ze in haar gedachte naar het verhaal: 'je bent geboren toen wij een wandeling maakte door de snowy peaks het was winter iedere maand gaan wij een keek een wandeling maken in de snowy peaks je vader leek het geen goed idee om het te doen nu jij iedermomentt kon komen maar ik was eigewijl ik wilde persee want het zou wel heel toevalig wezen als je precies op dat moment zou komen en je vader had gelijk je kwam wel precies op het moment dat we om wouden keeren en terug naar huis zouden gaan gebeurde het je werd geboren we deden heel erg ons best om je warm te houden het ging heel moeilijk maar het is ons gelukt je vader heeft je naar huis gedragen en hij wou mij ook dragen maar ik wou lopen. Mijn poten deeden meer pijn dan mijn vleugels dus we zouden gaan vliegen laag boven de grond zodat jij of ik niet kon vallen en zo zijn we thuis gekomen' dat was het verhaal dat ze verteld hadden. helemaal in gedachte zette ze haar eerste stap in de sneeuw. na een teidje wandelen klom ze in een boom en genoot van het uitzicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
step in the snow
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nightstalkers :: White Mountain :: Snowy Peaks-
Ga naar: