Nightstalkers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welcome to the world of the Nightstalkers..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Who is that Raccoon??

Ga naar beneden 
AuteurBericht
WazBeer
Admin
WazBeer


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 17-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Wie ben je?
Naam: Wazoula
Leeftijd: 15 Years
Geslacht: Female

Who is that Raccoon?? Empty
BerichtOnderwerp: Who is that Raccoon??   Who is that Raccoon?? Emptyzo dec 19, 2010 10:02 am

Heey,
De meeste zullen mij ook wel kennen van Warrior cats als (de geniale admin) Firepaw. *kuch*
Ik ben Wazoula een meisje van 15 jaar. Op 11 feb word ik 16.
Mijn bijnamen zijn: Wazilikie, Wazzie, WazBeer, Alice, Aylana, Ralf en Ei.
Ik zit op veel RPG sites en het is ook een van mijn hobby's, daarbij RPG ik al iets van 3,5 jaar.
Ik woon in Amsterdam samen met mijn ouders en mijn broertje van 13.
Mijn andere hobby's zijn paardrijden, ik rijd al bijna 5 jaar. Tekenen iets wat ik wel kan en heel graag doe en ik hou ook van lezen. Verder zing ik ook echt heel vaak, alleen durf ik dat niet voor anderen, hoewel het wel klinkt *kuch*
We hebben euhm een Wii een PS2 en een PS3.
Ik heb een Deviantart account: Wazilikie
Ik ben ongelooflijk verslaaft aan Warrior cats en Twilight en mijn favo RPG's zijn Wolf story en BMH.
Verder heb ik 3 katten. Atreyu (kater), Odette (poes) en Sietse (poes). Ik deel ook nog een paardje met een nichtje van mij. Het paard heet Fabiola.
Er zijn een paar katten die ik nooit zal vergeten. Thumbelina, die nu jaagt met StarClan. Sneeuwvlokje, die opeens meegenomen werd door een andere familie, het was mijn vakantie katje. En natuurlijk Sneeuwklokje, die net als Rusty zijn leventje als poesiepoes heeft verlaten om een echte Warrior cat te worden.
Ook hou ik heel erg van de blackblood alliance.
Ik ben op Wolf Story ook Alice.
Mijn favo karakter is natuurlijk Alice, maar ook Nightstream, Dewshimmer, Azurite en Tigerfire, mijn katten naam van de officiële Wc site.
Euhm wat ik nog meer kan vertellen. Ik ben meestal wel vrolijk en ik ben altijd vriendelijk naar anderen. Als iemand iets heeft zal ik daarmee rekening houden en zet ik me graag in anderen te helpen.
Momenteel heb ik het erg druk met school. Ik zit op het Pieternieuwland College in Amsterdam en doe daar VWO niveau. Ik zit nu in de vierde klas, V4A om precies te zijn. Hier gaat erg veel tijd naartoe, maar ik vind het alsnog leuk om met jullie op de site te zijn.
Verder is er iemand die mijn leven op zijn kop zet. Hij heet Dimitri en ik vind hem echt heel leuk. Ik weet alleen niet of hij mij ook leuk vind en daardoor kan ik af en toe wat geiriteerd zijn. Aangezien ik al snel ga denken dat ik niet leuk genoeg ben en dat niemand mij op die manier ziet staan.

Meer vragen? Je mag ze gerust stellen
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who is that Raccoon??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nightstalkers :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: