Aantal berichten : 3 Registratiedatum : 19-12-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : de natuur
Wie ben je? Naam: Tineke X3 Leeftijd: 14 Geslacht: vrouw
Onderwerp: Felicity// Nevidal// karakter. zo dec 19, 2010 4:32 am
Naam: Felicity Bijnaam:Heb ik nog niet XD Soort: Nevida cat. Schofthoogte: 46 cm. Gewicht: 7 Kg ofzo. Leeftijd: 1,4 Jaar oud. Geslacht: Poes. Seizoen geboren: Eind Winter Leefgebied: Bos.
Karakter
Likes: Met andere katten leuke dingen doen, Kijken naar de wereld.X3 Dislikes: Ruzies, Alleen zijn. Sterke punten: goed op vogels jagen. Zwakke punten: Kan niet tegen kleine ruimptes of opgesloten zitten. Persoonlijkheid: Kan goed met andere katten omgaan en vijandig tegen andere soorten Geschiedenis:Geboren in de Nevida ,de rest heb ik geen idee XD.
Relaties
Ouders: Mischien dichter bij dan ik denk Broers/Zussen: Dood, denk ik Crush: 0-0??? Partner: Somebody loves me. Kittens: No Groep: - Groepsleider: - Vijanden: -
Uiterlijk
Vachtlengte: Long Vachtkleur: White Vachtpatroon: geen. Lichaamsbouw: Slank maar sterk van posteur, maar niet zo goed te zien door haar vacht. Oogkleur: lichtblauw Neus: licht roze.
Gallerij:
Karakter gemaakt door: Felicity Karakter gespeeld door: Felicity Profiel door: Me XD
Dit is het volgensmij wel.
Laatst aangepast door Felicity op ma dec 27, 2010 11:01 am; in totaal 3 keer bewerkt
Azure Admin
Aantal berichten : 143 Registratiedatum : 17-12-10
Onderwerp: Re: Felicity// Nevidal// karakter. zo dec 19, 2010 4:37 am
Oke, een aantal dingen kloppen nog niet Onder de soorten heerst namelijk een soort vijandelijkheid en tenzij de katten in een groep leven, zijn ze vooral solidair
Felicity
Aantal berichten : 3 Registratiedatum : 19-12-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : de natuur
Wie ben je? Naam: Tineke X3 Leeftijd: 14 Geslacht: vrouw
Onderwerp: Re: Felicity// Nevidal// karakter. ma dec 27, 2010 10:45 am
Ik het zo een beetje goed, sorry duurde even.
Azure Admin
Aantal berichten : 143 Registratiedatum : 17-12-10
Onderwerp: Re: Felicity// Nevidal// karakter. ma dec 27, 2010 10:48 am