Nightstalkers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welcome to the world of the Nightstalkers..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Thirsty.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Alice

Alice


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 18-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Bussum NH

Wie ben je?
Naam: Maartje
Leeftijd: 13
Geslacht: I'm a Girl..~

Thirsty. Empty
BerichtOnderwerp: Thirsty.   Thirsty. Emptyzo dec 19, 2010 9:18 am

Stilletjes sloop de zwarte poes door de dichtbegroeide bosjes heen. Ze had haar grijs getinte vleugels dicht tegen haar flanken aan gedrukt. De bosjes boden bescherming tegen de oververhitte zon. Het was hoogzomer momenteel, en overal was prooi te horen. Maar Alice bestak daar even geen aandacht aan. Het enige was ze nu had was dorst. Gelukkig was het niet ver lopen. Haar groep, 'The Nyota' Grensde aan de Little Brook. Alice hoorde het water al ruisen. Ze was nu dichtbij. Voorzichtig kwam ze uit de veilige, dichte bosjes. Ze was niet zo gewend aan de hete zon, en de open plekken. Alice klapte haar vleugels uit, en sloeg er een paar keer mee. Een paar veertjes dwarrelde om de zwarte poes heen. Tevreden liep ze naar het water toe. Met gespreide vleugels sprong ze over het water. Zachtjes lande ze op een grote steen midden in de poel. Haar gevederde ledematen hadden haar afgeremd. Anders was ze misschien wel in het water beland! Rustig ging Alice op haar hurken zitten, en keek met een grijns in het water. Het water hier was zo helder. Overal op de bodem lagen kleine ronde stenen op en neer te bewegen door de lichte stroming. De gitzwarte poes bukte naar voren, en liet haar tong over het water glijden. Het smaakte heerlijk zoet. Daarom hield ze ook zo van deze plek. Het was hier altijd zo vredig! Voorzichtig kwam Alice weer overeind. Er drupte nog wat water van haar kin, maar dat likte ze er zorgvuldig weer af. Daarna sprong ze op, en sloeg een paar keer krachtig met haar vleugels. Even zwoof Alice over het water heen. Ze bekeek zichzelf weer. Dit keer was haar volle lichaam te zien. Ze zag hoe haar asgrijze vleugels moeite moesten doen om nog lang in de lucht te blijven hangen. Met eerst haar voorpoten, en toen haar achterpoten, belande Alice weer op het vaste land. De poes klapte haar vlegels weer in, en schudde zich even uit. Weer dwarrelde er een paar veertjes in het rond. Speels probeerde Alice ze te pakken, maar ze lagen alweer op de grond. Tevreden gaf ze een zachte spin uit. Maar toen schrok ze. Alice zag de bosjes vanaf de andere kant van het meer bewegen. De gitzwarte poes stond als versteend. Meteen sprong ze in de vechthouding, en wachtte met af. Alice hield haar vleugels sierlijk in de lucht. Ze zaten in een soort grote cirkel boven haar. Gespannen keek ze toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandly

Dandly


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-12-10

Wie ben je?
Naam: gail
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouw

Thirsty. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thirsty.   Thirsty. Emptyzo dec 19, 2010 9:38 am

dandly was een rondje aan het vliegen maar ze had geen einddoel. ze vloog door de Sunshine Forest ze vloog en vloog ze vloog door de bosjes naar de Little Brooke zag een avira kat staan. Ze lande naast de kat. 'hey hoe gaat het ik ben dandly en jij' vroeg ze terwijl ze haar vleugels inklapte en haar brede lijf weer in vorm bracht. Ze keek naar haar soortgenood hier kon ze in iedergeval niet beoordeelt worden op soort want de andere kat was ook een avira en dat was fijn ze hoefde zich geen zorgen te maken dat ze veroordeelt zou worden. Ze nam een slokje water en wende zich weer tot de kat. het was lekker weer niet te warm niet te koud. 'lekker weer hé' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 18-12-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Bussum NH

Wie ben je?
Naam: Maartje
Leeftijd: 13
Geslacht: I'm a Girl..~

Thirsty. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thirsty.   Thirsty. Emptyzo dec 19, 2010 1:26 pm

Uit de lucht vloog een andere Avira kat. Ze belande naast Alice op de grond. Meteen liet de gitzwarte poes de overeind staande haren weer op haar schouders zakken. Haar ogen ontspande zich weer, en haar vleugels lagen alweer aan har flanken. 'Hey hoe gaat het, ik ben Dandly en jij?' Vroeg de poes terwijl ze haar vleugels inklapte. 'Hoi, ik ben Alice van The Nyota groep,' Zei Alice vriendelijk terug. Dandly nam een slokje water, en richtte zich weer op Alice. 'Lekker weer hè?' Vroeg de poes die zich weer op Alice had gericht. 'Ik vind het wel prima zo, alleen van die zon heb ik een klein beetje last,' Zuchtte de poes. Haar vleugels waren alweer over haar rug heen geklapt ter bescherming van de zon. Gelijk voelde Alice verkoeling. Haar asgrijze vleugels hielden het ook niet eeuwig vol natuurlijk, maar het ging nu nog prima. 'Zeg.. Van welke groep ben jij eigenlijk?' Vroeg Alice plotseling een beetje nieuwschierig. Ze keek ze grijs/witte poes aan met een schuine kop. De amberkleur in haar ogen gloeiden zachtjes. Er ging een briesje wind door de lucht heen. Weer vloog er een veertje in het rond. Maar Alice lette daar niet op. De zon leek al weer een beetje verkoeling te brengen, en opgelucht vouwde de gitzwarte poes haar vleugels weer tegen haar flank aan. Nu voelde ze zon wel fijn. Ook de wind hielp natuurlijk mee om de zon te verzachten.

(Sorry, inspi is behoorlijk dood -.-")
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandly

Dandly


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-12-10

Wie ben je?
Naam: gail
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouw

Thirsty. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thirsty.   Thirsty. Emptyzo dec 19, 2010 1:42 pm

'Hoi, ik ben Alice van The Nyota groep,' Zei Alice. 'aangenaam wat is the nyota groep als ik vragen mag' vroeg Dandly. Ze voelde zich dom dat ze niet wist wat the Nyota groep was. 'Ik vind het wel prima zo, alleen van die zon heb ik een klein beetje last,' Zuchtte alice. Dandly knikte. 'Zeg.. Van welke groep ben jij eigenlijk?' Vroeg Alice plotseling een beetje nieuwschierig. 'ik zit in geengroep maar over een tijdje ga ik mijn eige groep op richten met als doelinstelling gelijkernis want ik vind dat alle soorte katten gelijk zijn ook al hebben wij vleugels en de andere katten niet dat maakt ons tog geen vijanden' zei ze cooltjes.

(als het geen vier zinnen zijn meld het dan even ik kan het niet zien want het beeld van mijn ipod is kleiner en ik kan nie op de pc)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Thirsty. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thirsty.   Thirsty. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Thirsty.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nightstalkers :: Sunshine Forest :: Little Brook-
Ga naar: