Nightstalkers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welcome to the world of the Nightstalkers..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 walk to the flowers

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dandly

Dandly


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-12-10

Wie ben je?
Naam: gail
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouw

walk to the flowers Empty
BerichtOnderwerp: walk to the flowers   walk to the flowers Emptyzo dec 19, 2010 12:09 pm

Dandly was erg moe van de afgelopen dagen. ze had zoveel rond gekeken ze kenden nu de hele White Mountain de hele The Great Plains en de hele Sunshine Forest. ze wandelde rustig ze zou naar het Flower field gaan daar ging ze vandaag zich is onspannen. Ze steeg op en vloog als een speer naar het flower field. Ze lande langzaam. Ze ging liggen op een stukje gras tussen de bloemen de zon scheen fel. Dandly vond het een goeie plek om een dutje te doen. Ze sloot haar ogen. Ze vloog naar dromeland. Ze lag heerlijk. haar vacht glinsterde in de zon die fel op haar scheen. Haar gedachten was in de wolken ze had een fantastische droom. Ze opende heel even haar ogen maar viel daarna weer diep in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Admin
WazBeer


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 17-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Wie ben je?
Naam: Wazoula
Leeftijd: 15 Years
Geslacht: Female

walk to the flowers Empty
BerichtOnderwerp: Re: walk to the flowers   walk to the flowers Emptyzo dec 19, 2010 2:17 pm

walk to the flowers Fwslt3
.:My words:.
Passen zoals ze die altijd nam, groot. Het bloemenveld was misschien wel de enige plek in Sunshine Forest waar Azurite zich wel thuisvoelde. Ze had niet zo veel met de dichtbegroeide plekken. Ze was een Irmus, trots op wat ze was en trots op waar ze goed in was. In een dichtbegroeid bos kan je niet goed rennen, niet snel, niet lang. Op een hoog tempo raasde ze over het bloemenveld. Hoe erg je het nog een bloemenveld kon noemen. Het was herfst, dus de meeste bloemen waren weg, tot de lente, dan zouden ze weer open springen en het veld vol kleuren toveren. Ze ging hard genoeg, het veld leek een groene waas om haar heen. Een golvende zee van gras. Een mild zonnetje stond aan de hemel. De laatste warme stralen voor de winter zou beginnen. Op de Great Plains was de winter tenminste iets goeds. Dat betekende dat de regen zou vallen en de planten daar zouden groeien. Op een mooie plek liet ze zichzelf in het zachte gras vallen. De zon scheen op haar goedverzorgde vacht, ze gaf zichzelf nog een paar likken. Een klein geluid deed haar opkijken. Ze hoorde een haas. Meteen sprong ze zacht op en begon met onhoorbare bewegingen naar het beestje toe te sluipen. Haar lange dunne poten maakte geen geluid als haar roze kussentjes de grond raakte. Toen ze dicht genoeg bij haar prooi was sprong ze naar voren om een snelle sprint in te zetten. Het was een geslaagde jacht, een paar seconden later bungelde er een slappe haas uit haar mond. Azurite spinde even van genoegen en legde het dode beestje op de grond om even bij te komen van de sprint.
.:Irmus:.
walk to the flowers 20axvna
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandly

Dandly


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-12-10

Wie ben je?
Naam: gail
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouw

walk to the flowers Empty
BerichtOnderwerp: Re: walk to the flowers   walk to the flowers Emptyzo dec 19, 2010 3:19 pm

Dandly geeuwde. Haar ogen gingen langzaam open. In de verte zach ze wat bewegen. Ze tuurde door de bloemen. Het was die kat die ze eerder ontmoet had. Umh hoe heete die kat okalweer o ja blue zei ze. Ze strekte haar vleugels en vloog de kant op van de kat. 'hey blue hoe gaat het heb je goede vangst' vroeg ze terwijl ze naast de kat lande. Ze wist dat ze de kat snel terug zou zien en het gebeurde snel. Ze keek in de ogen van de poes. 'is er wat?' vroeg ze. 'vind je het niet leuk dat je mij tegen kwam? vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Admin
WazBeer


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 17-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Wie ben je?
Naam: Wazoula
Leeftijd: 15 Years
Geslacht: Female

walk to the flowers Empty
BerichtOnderwerp: Re: walk to the flowers   walk to the flowers Emptyma dec 20, 2010 7:03 am

walk to the flowers Fwslt3
.:My words:.
Azurite was een beetje op adem gekomen. Haar flanken gingen steeds rustiger op en neer. Met haar oren omhoog gericht, boog ze haar kop naar voren om het vel van de huid van de haas te scheuren. Een beetje bloed gutste naar buiten en ze nam een smakelijke hap. Het was lekker. De andere kattensoorten hadden een grotere variatie van eten, toch miste ze niets. Vlees was het lekkerste voedsel dat er was, samen met de gebruikelijke hap gras en paar besjes. Bij een geluid schoten haar oren verder omhoog. Avira kat! Ze hoorde de vleugelslagen. Azurite keek omhoog en zag Dandly voor haar landen. De Avira begon meteen weer tegen haar te spreken. Azz probeerde het beetje irritatie wat ze voelde bij andere soorten te onderdrukken. 'Gaat goed hoor, en bedankt' zei ze neutraal. Echt vriendelijk kon ze nog niet echt zijn tegen deze andere kat. Dandly ging verder met praten. Ergens was het wel fijn, aan de andere kant vond ze het vervelend. 'Nee er is niets. Irmussen zijn een erg solitaire soort, dus veel anderen om me heen ben ik toch al nie aan gewend. Ik heb niets tegen jou, heus, maar het zit gewoon niet in mijn karakter' vervolgde ze. Het was ook zo, ze was absoluut niet gewend aan heel veel aandacht. Van haar eigen soort kon ze het dan nog wel redelijk goed hebben, maar al die andere katten die zich de laatste tijd mengde op de vlaktes.
.:Irmus:.
walk to the flowers 20axvna
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandly

Dandly


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-12-10

Wie ben je?
Naam: gail
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouw

walk to the flowers Empty
BerichtOnderwerp: Re: walk to the flowers   walk to the flowers Emptyma dec 20, 2010 11:49 am

'Gaat goed hoor, en bedankt' zei de kat als antwoord. Dandly knikte. 'Nee er is niets. Irmussen zijn een erg solitaire soort, dus veel anderen om me heen ben ik toch al nie aan gewend. Ik heb niets tegen jou, heus, maar het zit gewoon niet in mijn karakter' zei de kat. 'oke maar vind je het dus niet verveelend dat ik erben?' vroeg dandly. 'je bent aardig blue ik snap niet dat jij niet midden in de katten staat' sprak dandly. Ze keek een beetje om haar heen naar de natuur om haar heen. Ze vond het erg mooi. De bloemen waren in bloei. Er vlogen wat insecten maarveder waaren er alleen maar prachtige bloemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Admin
WazBeer


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 17-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Wie ben je?
Naam: Wazoula
Leeftijd: 15 Years
Geslacht: Female

walk to the flowers Empty
BerichtOnderwerp: Re: walk to the flowers   walk to the flowers Emptydo dec 23, 2010 1:05 pm

walk to the flowers Fwslt3
.:My words:.
Aan de ene kant vond ze deze avira een beetje irritant, maar aan de andere kant, kon ze op zich wel met haar opschieten. Azurite nam nog een hap van haar versgevangen prooi. Het verse vlees smaakte verrukkelijk. Dandly begon weer te spreken. Ze luisterde even en keek haar toen weer aan om antwoord te geven. 'Misschien leren we elkaar nog eens beter kennen. Dank je trouwens. Het zit gewoon niet zo in de soort kat, jullie Avira katten leven in grote groepen. Wij Irmussen zijn vooral solitair. Leven op ons zelf of in kleine groepjes. Daarbij is het gewoon wat ik heb meegemaakt. Alles maakt het lastig oke. Ik leef gewoon goed op mezelf, met een paar katten van mijn soort. Verder heb ik niet zo ver gezocht' zei ze eerlijk. Nog steeds wist ze nog niet helemaal hoe ze zich moest gedragen. Azz besloot maar gewoon een beetje neutraal vriendelijk te doen. Om echt goed contact te hebben was te veel voor haar. Althans, op dit moment dan. Ze was nog niet over het voorval van haar ouders heen en ze voelde zich sowieso meer aangetrokken tot haar eigen soort, of tot eenzaamheid. Dan kon ze zich nog concentreren op haar fantasie wereld. Het enige waar ze haar leven een beetje in de hand had.
.:Irmus:.
walk to the flowers 20axvna
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandly

Dandly


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-12-10

Wie ben je?
Naam: gail
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouw

walk to the flowers Empty
BerichtOnderwerp: Re: walk to the flowers   walk to the flowers Emptyza dec 25, 2010 12:46 am

'Misschien leren we elkaar nog eens beter kennen. Dank je trouwens. Het zit gewoon niet zo in de soort kat, jullie Avira katten leven in grote groepen. Wij Irmussen zijn vooral solitair. Leven op ons zelf of in kleine groepjes. Daarbij is het gewoon wat ik heb meegemaakt. Alles maakt het lastig oke. Ik leef gewoon goed op mezelf, met een paar katten van mijn soort. Verder heb ik niet zo ver gezocht' zei de kat. 'ja' Zei dandly. Ze keek de kat aan. 'vertel is eerlijk heet je blue?' Vroeg ze. Ze mekte het omdat ze merkten dat ze niet echt reageerde op de naam blue. Ze keek om zich heen. Ze waren in een mooie omgeving. De bloemen wuivde langzaam heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Admin
WazBeer


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 17-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Wie ben je?
Naam: Wazoula
Leeftijd: 15 Years
Geslacht: Female

walk to the flowers Empty
BerichtOnderwerp: Re: walk to the flowers   walk to the flowers Emptyza dec 25, 2010 5:43 am

walk to the flowers Fwslt3
.:My words:.
Azurite nam nog een hap van haar haas. Het beestje was pas voor de helft opgegeten. Dandly gaf antwoord met een simpele 'ja'. Soms had je ook niet meer nodig dan dat. De vraag die ze vervolgens stelde verbaasde Azz even. Zou ze haar echte naam gaan zeggen? 'Blue is mijn bijnaam' zei ze tegen de kat. Ze had niet veel vrij gegeven, maar Dandly kon niet helemaal zeggen dat ze straalhard een naam had verzonnen. Vrienden noemde haar soms Blue of Azz. Blue omdat haar naar van een blauwe steen was afgeleid. 'Zeg Dandly, heb je honger?' vroeg ze aan de kat voor haar en keek haar even aan in haar blauwe ogen voor ze haar haas naar voren schoof. Azurite was fit, kon jagen zoveel ze wilde, dus ze zou het niet missen als Dandly de helft van haar prooi aannam.
*Beetje inspiloos*
.:Irmus:.
walk to the flowers 20axvna
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandly

Dandly


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-12-10

Wie ben je?
Naam: gail
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouw

walk to the flowers Empty
BerichtOnderwerp: Re: walk to the flowers   walk to the flowers Emptyzo dec 26, 2010 2:27 am

'Blue is mijn bijnaam' zei de kat. 'als je wil wil ik graag je echte naam weten maar als je het niet wil vertellen moet je het niet doen' Zei dandly rustig. 'Zeg Dandly, heb je honger?' Vroeg de kat. eigelijk wel ja' Zei dandly. Ze keek om zich heen maar ze zach nergens prooi. Ze wist niet goed of blue het leuk vond met haar samen. Zelf vond ze de kat aardig maar ze wist niet of de kat er mee akoord ging omdat ze van een andere soort was. waarom was de wereld toch zo moeilijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





walk to the flowers Empty
BerichtOnderwerp: Re: walk to the flowers   walk to the flowers Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
walk to the flowers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» an mindless walk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nightstalkers :: Sunshine Forest :: Flower field-
Ga naar: