Nightstalkers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welcome to the world of the Nightstalkers..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Running is my thing..

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
WazBeer
Admin
WazBeer


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 17-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Wie ben je?
Naam: Wazoula
Leeftijd: 15 Years
Geslacht: Female

Running is my thing.. Empty
BerichtOnderwerp: Running is my thing..   Running is my thing.. Emptyza dec 18, 2010 2:45 pm

Snelle passen. Lange poten die snel onder een rank lichaam voortbewogen. Twee prachtige blauwe ogen die de horizon afstaarde. Azurite hield stil om even op adem te komen van haar lange tocht. Rennen over de eindeloze savanne was een van haar favoriete bezigheden. De blauwe veertjes in haar vacht wapperde in de wind. Het begon koeler te worden, de winter was in aantocht. In de bossen vielen de bladeren van de bomen, maar op de savanne was het dragelijker. Azurite wist van de andere soorten katten, haar blauwe ogen schoten even vuur. Een van die katten was verantwoordelijk voor de dood van haar ouders. Irmus katten waren nooit de beste vechters geweest, maar hun lenigheid en snelheid was niet te evenaren. Behendig schoot ze voort tussen de graspollen door. In deze tijd van het jaar zag het gras er nog dor uit, maar dat maakte haar als onzichtbaar. Ze bereikte een dicht begroeid stuk met een lage boom en liet zich zijwaarts neervallen in de schaduw. Wat nou als ze scherpe en sterke klauwen had als de Nevida en vleugels als de Avira. Wat zou dat maken? Een super kat? Haar verlangen ging niet naar macht, nee, het was het gevoel van het vliegen en het idee van de kracht die ze zou kunnen bezitten. Azurite was niet de kat die om de macht vroeg. Haar wereld was genoeg.

Running is my thing.. Fwslt3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandly

Dandly


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-12-10

Wie ben je?
Naam: gail
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouw

Running is my thing.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running is my thing..   Running is my thing.. Emptyzo dec 19, 2010 3:26 am

dandly keek rond of ze andere katten zag. Dandly kende niet zoveel katten en dat moest anders worden. Ze vloog weg. Na een teidje kwam ze boven The Savanna. Daar liep een kat. dandlly lande voor de kat. 'hey hoe gaat het?' vroeg ze. Ze keek The Savanna rond. Er was niks veder. Ze wist niet hoe de kat zou reageeren dus ze leek onspannen maar vanbinnen was ze klaar om aan tevallen of te ontwijken. 'ik ben dandly en jij?' vroeg ze om in gesprek te komen. Ze hoopte dat de kat aardig was. Ze hield van vechten maar vrienden waren ook niet secht die moest ze ook hebben en deze kat leek haar wel aardig. Ze keek naar de mooie vacht van de kat dat wou ze ook wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Admin
WazBeer


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 17-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Wie ben je?
Naam: Wazoula
Leeftijd: 15 Years
Geslacht: Female

Running is my thing.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running is my thing..   Running is my thing.. Emptyzo dec 19, 2010 4:26 am

Bij het geluid van zachte vleugelslagen keek Azurite verdwaast op. In de hemel hing een kat. Geen andere soort dan Avira kon vliegen, dus dit moest een Avira kat zijn. Azurite ging staan met een soepele snelle beweging en keek hoe de kat voor haar neerstreek en wat zij. Tot haar ongenoegen was het beleefd en dus kon ze niet zomaar weglopen. In haar achterhoofd nog steeds het feit hangend, dat haar ouders waren vermoord door een Avira of een Nevida. 'Wat zou jou dat aangaan, Avira' zei ze op honingzoete toon. Nadat ze uitgesproken was stelde de Avira kat zich voor als Dandly. Zou het verstandig zijn haar naam te zeggen aan een vreemde kat van een andere soort. Azurite keek haar even aan met tot spleetjes geknepen ogen en liet het toen maar varen. 'Ik ben Blue, zoals je ziet een Irmus' zei ze op een neutrale toon. De naam die ze had gekozen hoorde wel bij haar echte naam, maar was het niet precies. Zo had ze nog niet teveel weggegeven aan deze Avira kat genaamd Dandly. Ze keek even naar de scherpe nagels, die van haar waren kleiner. Nee een Irmus moest het van zijn snelheid en lenigheid hebben, maar ook dat kon goed van pas komen bij een gevecht.

Running is my thing.. Fwslt3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandly

Dandly


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-12-10

Wie ben je?
Naam: gail
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouw

Running is my thing.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running is my thing..   Running is my thing.. Emptyzo dec 19, 2010 7:24 am

'Wat zou jou dat aangaan, Avira' zei de kat. Dandly keek naar de grond ze was niet welkom. 'Ik ben Blue, zoals je ziet een Irmus' zei de kat. 'aangenaam' sprak ze. 'leef je in dit gebied?' vroeg ze vriendelijk. Ze voelde zichzelf anders als de andere avira katten die waren meestal klein maar zij was breedder met een gespierder lijf. de poes keek in de ogen van de kat die tegenover haar stond. Ze kon niks in haar ogen lezen. Het was een vreemde situatie. Was ze nou wel of niet welkom bij de kat. Ze zou weg kunnen vliegen maar ze kon ook gewoon blijven. Ze bleef staan. Ze wou er eerst achter komen of ze welkom was weg gaan kon altijd terug gaan doet ze niet vaak als ze weg gegaan is. Ze keek rond er liepen wat dieren maar veder was het rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Admin
WazBeer


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 17-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Wie ben je?
Naam: Wazoula
Leeftijd: 15 Years
Geslacht: Female

Running is my thing.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running is my thing..   Running is my thing.. Emptyzo dec 19, 2010 7:50 am

Running is my thing.. Fwslt3
.:My words:.
Azurite keek naar de kat. Blijkbaar had ze door dat ze niet helemaal welkom was, want haar ogen waren naar de grond gericht. Azz hield er niet van om anderen te beledigen of te kwetsen, maar dit was een andere soort kat en daar moest je voorzichtig mee zijn. Haar ervaring had haar tot wantrouwen gebracht, keer op keer als ze die andere soort tegen kwam. Even schuivelde ze wat met haar lange poten over de grond. Weer een vraag werd haar kant op geslingerd. De serval achtige kat keek met haar blauwe ogen naar de gevleugelde. Haar staart zwiepte even heen en weer, voor ze haar mond open deed om toch maar te antwoorden. 'De savanne is een perfecte leefplaats voor een Irmus' zei ze koeltjes. Niet gemeen bedoeld, maar Azurite wist niet zo goed wat ze met deze situatie aan moest. Normaal hing ze rond met katten van haar soort, maar die was ze al een paar dagen niet meer tegen gekomen. Ach kon het kwaad om haar eenzaamheid even weg te schuiven door met deze vreemdeling te praten. Ze schudde haar kop even. 'Je weet dat het niet hoort dat onze soorten erg vriendelijk naar elkaar zijn' zei ze weer op neutrale toon. Om de kat er even van op de hoogte te stellen wat haar tegen hield.
.:Irmus:.
Running is my thing.. 20axvna
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandly

Dandly


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-12-10

Wie ben je?
Naam: gail
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouw

Running is my thing.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running is my thing..   Running is my thing.. Emptyzo dec 19, 2010 8:11 am

'De savanne is een perfecte leefplaats voor een Irmus' zei de kat koeltjes. Dandly knikte. Dat wist ze. Dandly zelf kon overal wel leven. 'Je weet dat het niet hoort dat onze soorten erg vriendelijk naar elkaar zijn' zeide kat. 'ik vinnd het onzin ik geloofd dat de verschillende soorten bij elkaar kunnen leven en met elkaar kunnen omgaan. Iedereen is gelijk ook al heeft iedereen een andere gaven' sprak ze. Het sloeg toch nergens op beoordeeld worden van welk soort je bent dat slaat nergens op je kan er toch ook niks aan doen welk soort je bent. Ze vond echt dat iedereen gelijk behandeld moest worden door haar eige soort maak ook door de anderen. 'wat vind jij er van vind jij dat we met elkaar om kunnen gaan of niet' sprak ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Admin
WazBeer


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 17-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Wie ben je?
Naam: Wazoula
Leeftijd: 15 Years
Geslacht: Female

Running is my thing.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running is my thing..   Running is my thing.. Emptyzo dec 19, 2010 8:21 am

Running is my thing.. Fwslt3
.:My words:.
Blijkbaar dacht de Avira kat er heeel anders over. Ze begon te spreken over dat iedereen gelijk behandeld zou moeten worden en dat de soorten eigenlijk gewoon gelijk waren op een paar speciale krachten na. Als haar ouders niet waren vermoord door de katten van een andere soort had ze misschien nog met deze theorie kunnen instemmen, maar de situatie was anders nu. 'Als je iemand zoekt die het met die mening eens is moet je niet bij mij zijn. Mijn oordeel is al te lang bezoedeld met het bloed van mijn verwanten. Aan mijn woord heb je niets als het om de andere soorten gaat' zei ze fel. Toch klonk het niet echt helemaal boos. Het was meer dat ze ook de pijn erdoor uitte die ze voelde als ze dacht aan wat er gebeurd was. Niemand verdiende het om zijn ouders op die manier te verliezen. Het was duidelijk dat dit voorval haar anders had gemaakt. Met haar grote fantasie wereld, soms afgesloten voor buitenstaanders. Haar eigen soort kon ze nog wel mee overweg, maar de rest was voor haar iets dat niet in haar vriendenkring voor kwam.
.:Irmus:.
Running is my thing.. 20axvna
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandly

Dandly


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-12-10

Wie ben je?
Naam: gail
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouw

Running is my thing.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running is my thing..   Running is my thing.. Emptyzo dec 19, 2010 8:41 am

'Als je iemand zoekt die het met die mening eens is moet je niet bij mij zijn. Mijn oordeel is al te lang bezoedeld met het bloed van mijn verwanten. Aan mijn woord heb je niets als het om de andere soorten gaat' zei ze fel. Dandly keek naar haar. Ze begreep het niet echt want de kat's stem was niet helemaal boos. 'heeft een van mijn soort iemand van jou vermioord?' vroeg ze meelevend. Ze wist echt niet wat ze moest doen 50% van haar zei weg gaan en 50% zei blijven. maar een andere vraag van haar was duidelijk 0,1% van haar riep vecht met DEZE kat en de andere 99,9% schreeuwde blijf vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Admin
WazBeer


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 17-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Wie ben je?
Naam: Wazoula
Leeftijd: 15 Years
Geslacht: Female

Running is my thing.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running is my thing..   Running is my thing.. Emptyzo dec 19, 2010 8:59 am

Running is my thing.. Fwslt3
.:My words:.
De stemming sloeg over naar medeleven. Azurite wist niet meer zo goed wat ze ermee moest. Een nieuwe vraag werd gesteld. Ze hief haar kop op en keek de andere kat in haar ogen. 'Ik weet het niet' zei ze, haar toon weer naar neutraal gedaald. 'Ik weet alleen dat het geen Irmus was, die dit mijn ouders heeft aangedaan. Je weet dat wij niet zulke grote klauwen hebben en vechten op een andere manier' vervolgde ze. Plotseling maakte het haar even niet meer uit wie er voor haar stond. Deze Avira kat toonde tenminste een beetje begrip en na de eenzame dagen was ze daar even aan toe. Azurite ging zitten en keek de kleine gevleugelde kat aan. Het leek uitgestorven op de savanne, ze had in geen dagen een Irmus gezien. Was er iets met haar soort aan de hand? Of was iedereen naar een andere plaats getrokken. Zeker wist ze het niet, maar zoeken was zeker haar volgende stap.
.:Irmus:.
Running is my thing.. 20axvna
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandly

Dandly


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-12-10

Wie ben je?
Naam: gail
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouw

Running is my thing.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running is my thing..   Running is my thing.. Emptyzo dec 19, 2010 9:12 am

'Ik weet het niet' zei de kat haar toon weer naar neutraal gedaald. 'Ik weet alleen dat het geen Irmus was, die dit mijn ouders heeft aangedaan. Je weet dat wij niet zulke grote klauwen hebben en vechten op een andere manier' vervolgde de kat. 'wat erg voor je mijn ouders zijn ontvoerd toen ik klein was' sprak ze meelevend. Ze vond het erg zielig voor de kat. Niemand verdiende dat. Ze keek de kat aan. 'ik hoop dat je ooit ontdekt wie het gedaan heeft en je doet wat je moet doen' sprak ze met haar toon nog steeds meelevend. Ze hoopte dat de kat haar doel ooit bereek en zij die van zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Admin
WazBeer


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 17-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Wie ben je?
Naam: Wazoula
Leeftijd: 15 Years
Geslacht: Female

Running is my thing.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running is my thing..   Running is my thing.. Emptyzo dec 19, 2010 9:32 am

Running is my thing.. Fwslt3
.:My words:.
Ze luisterde naar de woorden die de Avira kat sprak en knikte even. Deze kat had ook wat meegemaakt. Al wist de Avira kat natuurlijk niet welke soort kat haar ouders had ontvoerd. Zoals ze eerder al had gedacht, niemand verdiende dit. 'Hetzelfde, geen enkele soort verdiend het om zijn familie op jonge leeftijd te verliezen' zei ze neutraal. Azurite wilde nog steeds niet toegeven aan de vriendelijkheid. Het was tegen haar regels, maar gemeen zou ze ook niet meer doen tegen deze kat. Dandly was nu iemand die ze een beetje kende en iemand die ze niet meteen aan zou vallen. Natuurlijk kon dit nog veranderen, maar wat was het nut ervan. Ze sloot haar ogen even en snoof de geuren van de savanne op. Het werd winter, dat betekende regen. Maar nog steeds was er geen andere Irmus geur te bekennen. Ze schudde haar hoofd, zodat de blauwe veren in haar vacht heen en weer gingen. 'Ik denk dat het tijd is dat we onze soortgenoten weer eens opzoeken' zei ze tegen de Avira kat.
.:Irmus:.
Running is my thing.. 20axvna
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandly

Dandly


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-12-10

Wie ben je?
Naam: gail
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouw

Running is my thing.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running is my thing..   Running is my thing.. Emptyzo dec 19, 2010 10:14 am

'Hetzelfde, geen enkele soort verdiend het om zijn familie op jonge leeftijd te verliezen' zei de kat. 'je hebt gelijk' sprak dandly 'Ik denk dat het tijd is dat we onze soortgenoten weer eens opzoeken' zei de kat. Dandly vond het wel gezelig maar ja. 'is goed mischien zie ik je ooit nog' zei ze. Ze klapte haar vleugls uit en vloog weg. Ze vond het jamer dat ze weg was ze had het wel gezelig met een ander soort kat ze hoopte dat ze de kat ooit nog zou zien. De lucht was warm. na een teidje vliegen werd de lucht kouder en donkerder. Het beon te sneeuwe en onweeren. Dandly lande. Het weer werd steeds erger. Ze zag ergens een grot daar ging ze in om te schuilen


Laatst aangepast door Dandly op zo dec 19, 2010 10:31 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Azure
Admin
Azure


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 17-12-10

Running is my thing.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running is my thing..   Running is my thing.. Emptyzo dec 19, 2010 10:16 am

Dandly, ook hier is er een regel over postlengte Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://nightstalkers.actieforum.com
Dandly

Dandly


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-12-10

Wie ben je?
Naam: gail
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouw

Running is my thing.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running is my thing..   Running is my thing.. Emptyzo dec 19, 2010 10:20 am

(sorry bij mij zijn dat vier regels sorry)
Terug naar boven Ga naar beneden
Azure
Admin
Azure


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 17-12-10

Running is my thing.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running is my thing..   Running is my thing.. Emptyzo dec 19, 2010 10:21 am

(Bij mij nog niet eens twee Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://nightstalkers.actieforum.com
Dandly

Dandly


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 18-12-10

Wie ben je?
Naam: gail
Leeftijd: 11
Geslacht: vrouw

Running is my thing.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running is my thing..   Running is my thing.. Emptyzo dec 19, 2010 10:31 am

(het is verandert)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Running is my thing.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Running is my thing..   Running is my thing.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Running is my thing..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Running

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nightstalkers :: The Great Plains :: The Savanna-
Ga naar: