Broke liep stug door. hij was bijna te laat voor zijn meester!! zijn meester groot en machtig als altijd hij was broken,s voorbeeld en nu was hij nog te laat ook! zijn meester had gezegd dat hij bij zonsondergang al bij de great rock moest zijn en nu had hij zich bij een middag tukie verslapen!!!!!! dit kon hij niet maken!. hij begon te rennen en terwijl hij rende hoorde hij zijn meester al met zijn monsterlijke stem over het bos schallen.
[b]'' Laat iedereen van de dicht bijzijnde Nevida naar hier komen!. Jullie kunnen voor jullie zelf zorgen, sommige wel, sommige niet. Ik maak er een eind aan. Wij Nevida,s horen voor nu naast elkaar te staan als een grote groep tegen de anderen. wij maken ons sterk wij zullen overleven. Wij zullen regeren!. Maak je klaar voor de strijd en wees jezelf. Kun je niks of denk je dat je minder bent? Ik sla het jullie de koppen in. Het zal voor het laatst zijn. Hier sta ik. Help me uit de nood maak ons groot! Wij zullen dit zijn! Wij zijn wij! Ik ben ik! en mij is mij. Wie dat negeert. Wie dat niet eerd toont zich echt minder. ben je zwak?!
Maak ons Nevida katten groot. Wij zijn de grootste wij zijn de machtigste! Ik geloof er in! nu alleen jullie nog! ''
terwijl Broken bleef rennen hief hij zijn kop op naar de hemel. hij zag de sterren voorbij schieten, ze waren helder als de maan die daarbovenuit scheen. hij kwam uiteindelijk uit het bos. hij zag de Great rock uitsteken tegen de hemel met zijn meester er machtig bovenop. die kil over het gebied staarde met z,n borst naar voren.
Broken stormde over de rosten naar de grote rots toe '' Meester! het spijt me, het spijt me! ik heb mij verslapen!'' jammerde hij en zijn ogen stonden groot. hij boog zijn kop nederig tot aan de grond terwijl zijn meester op hem neerkeek hij zakte door zijn voorpoten en hield zijn staart en kop zo laag als hij kon.
(natuurlijk hoef je niet zoals Broken te doen ^^'' hij is alleen de volgeling en trouwe ''dienaar'' van Dark ^^')